czwartek, 29 kwietnia 2010

Shorty II

CZWARTEK, 29 kwietnia 2010

Którą by tu wybrać?

W Katowicach teraz oprócz wystawienia mandatu i założenia blokady robią jeszcze pamiątkowe zdjęcia. I nie ważne jak stoisz, zawsze 100 złotych. O tym, że można dać 50 najwyraźniej zapomnieli.

Piosenka do obrazka (akurat słuchałem)




WTOREK, 27 kwietnia 2010

Im więcej wolnego czasu, tym jakość spędzania gorsza.


ŚRODA, 07 kwietnia 2010

Przylaszczek kilka w lesie napotkanych nie przypadkiem;)



SOBOTA, 03 kwietnia 2010

Dziura wydrapana pasją. Panowie w dworcowym tunelu dawali klasycznie lepiej niż Di Meola albo przynajmniej tak samo dobrze;)



ŚRODA, 01 KWIETNIA 2010
Katowice, kawałek na zachód choć to nie Zachód.

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie moje przylaszczki nie mają startu do Twoich ;-) Jednak trzeba było zabrać do lasu zraszacz :-D
    Fajna reporterka. Zaczajałeś się na tych gitarzystów*? Czy zupełnie bezpardonowo?

    * Taka parafraza mi przyszła do głowy: "Było gitarzystów wielu, lecz żaden z nich, nie śmiał zagrać przy Meoli" :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot tak, położyłem aparat na kolanie i cyknąłem kilka fotek. Na uwagę zasługuję jeszcze fakt, że była ze mną moja lepsza połowa, która zawsze dodaje mi animuszu ;)

    Co do przylaszczek, to muszę się pochwalić, że nawet przez krótką chwilę moja fotka była w topie na plfoto, aż se print screena walnąłem ;) Ale jest i ziarnko goryczy: najlepszym moim zdjęciem jest to, które jest pustawe ;)

    OdpowiedzUsuń