wtorek, 30 marca 2010

Shorty I

wtorek, 30 marca 2010

Okienko na Zawodzie jakąś deszczową sobotę

 


piątek, 26 marca 2010



Pierwsza wiosenna przejażdżka ;)

 

środa, 24 marca 2010


Plastik na cmentarzach wprowadza taką głupkowatą wesołość

 

poniedziałek, 22 marca 2010

Stróż przeganiający dziewczynki chroniące się przed deszczem na schodach biblioteki miejskiej
 

niedziela, 21 marca 2010


Polecam zdjęcia z wystawy Hades pana Tomasza Tomaszewskiego. Spędziłem w galerii bardo miłe popołudnie :)

http://www.tomasztomaszewski.com/gallery.html

2 komentarze:

  1. Żaby są The Best ;-> Na ostatnim niestety nie widzę tego o czym piszesz.
    Galerię z tego projektu pana Tomaszewskiego obejrzałem niedawno z dużą przyjemnością. Kawał świetnej reporterki.
    Oj, żałuję że nie zrobiłem full reportażu w Tramwajach Warszawskich... Było by co fotografować. Ale nie miałem śmiałości rozmawiać z władzami. Bo po kryjomu (może nie aż tak bardzo po kryjomu ;-D ) robiłem zdjęcia telefonem...(maj zeszłego roku, zdjęcia w blogu) i i tak z sentymentem oglądam ten materiał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaby - jeden z niewielu przykładów zbliżeń przy leśnej drodze, który nie grozi jakąś wenerką;)
    Jeśli chodzi o tramwaje, to doskonale cię rozumiem... Sam odkąd zobaczyłem tą serie myślę nad wycieczką do zakładu naprawy taboru kolejowego albo jakiejś kopalni i też pomysł odżył na wystawie pana Tomasza.

    OdpowiedzUsuń